1 דקות קריאה
צילומי חוץ חתן\כלה

כלה יקרה, אחרי שישבת בערך 4 שעות על כסא לצורך איפור ושיער, הגיע הזמן להנציח את כל הטוב הזה, את החיוך שמיוחד ליום הזה, את ההתרגשות הכנה ואת השמחה הפורצת.

חתן יקר, אני מקווה שהיום עבר עליך בטוב, שהספקת לטבול במעיין\שהלכת לרבנים שרצית\שסתם ישבת עם החברים על שווארמה. ביום הזה שבו אתה נראה במיטבך, רגע לפני החתונה אנחנו רוצים לפנק אותך ואת המלווים בתמונות איכותיות, כיפיות, שייזכרו כחוויה טובה.

ואם אתם מאלה שלא כל כך אוהבים להצטלם: אני מבטיח שאני עושה את הצילומים מתוך רגישות ואווירה טובה, רבים לפניכם שלא אהבו להצטלם אמרו שהיה הרבה יותר טוב ממה שהם חששו. 

בצילומי החוץ נלך למקום יפה: זה יכול להיות טבע, איזור עירוני יפה, הגן של האולם או כל דבר אחר שאתם אוהבים ויכול להסתדר עם לו"ז החתונה ונסיעות סבירות. 

אני ממליץ להביא מלווים\מלוות, זה מוסיף המון לאווירה הטובה ומשחרר. נעשה לכם צילומים אמנותיים, מזויות ייחודיות, תוך שימוש בתאורה מקצועית ומחמיאה, מבטיח שיהיה כיף!

אם אתם בעניין: אפשר לצלם אתכם יחד כשאתם לא רואים אחד את השני, לדוגמא גב לגב. רק כדאי לקחת בחשבון שהיות שאתם לא רואים אחד את השני, זה מעט מסורבל ולוקח בערך רבע שעה ליצור את התמונה הזאת. כדאי לתכנן מראש. 

דברים שחשוב להביא לצילומי חוץ: 
מים: אם לכלה יש אודם-כדאי להביא לה קשית, הינומה\שובל, זר פרחים, המון מצב רוח טוב!

אפשר להביא: 
רמקול עם מוזיקה, כלי נגינה, רכב מקושט יפה. בנים-תלבושת מתואמת: לדוגמא כולם לובשים חליפות עם פפיון וגרביים צבעוניות תואמות. בנות-אביזרים לצילומי חוץ: טקסטים מבלונים או בכל דרך אחרת כמו Bride to be, בלונים צבעוניים, בועות סבון, סוכריות על מקל צבעוניות גדולות, קונפטי: רק במקום שאפשר לנקות את זה בקלות, שרשראות צבעוניות, מניפות תואמות בקיץ, מטריה צבעונית. כל רעיון הולך, רק לא כדאי להגזים, לא יהיה לכם נח להיסחב עם יותר מידי חפצים.

לצפייה בגלריית צילומי החתונות כולל צילומי חוץ לחצו כאן